Zwroty i reklamacje
Zwroty
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: reklamacje@drogeriaestetic.pl
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem np. wiadomością email na adres: reklamacje@drogeriaestetic.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Słowicza 2E, 22-600 Tomaszów Lubelski , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Towary sprzedawane w Sklepie Internetowym drogeriaestetic.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź jego dystrybutora. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji bezpośrednio u gwaranta, którym jest producent lub dystrybutor. Udzielenie gwarancji na towar jest dobrowolne, a okres gwarancyjny zależy od woli gwaranta. Jeżeli gwarant (producent lub dystrybutor) nie podaje okresu gwarancji w karcie gwarancyjnej produktu to przyjmuje się, że okres gwarancji wynosi 2 lata.
W zależności od marki zakupionego produktu, uprawnienia gwarancyjne należy kierować we wskazane przez producenta lub dystrybutora towaru miejsce, którym jest siedziba dystrybutora lub autoryzowana placówka serwisowa. Poniżej znajduje się lista producentów z pełnym opisem postępowania reklamacyjnego oraz adresami autoryzowanych punktów serwisowych.
Smilesonic
Okres gwarancyjny wynosi 2 lata. Oryginalne opakowanie nie jest potrzebne. Wystarczy wysłać nieprawidłowo działające elementy zestawu (w przypadku problemów z ładowaniem należy dostarczyć rękojeść oraz ładowarkę).
Możliwe są dwie opcje rozwiązania problemów z urządzeniami marki Smilesonic:
1. Zgłoszenie reklamacyjne na stronie smilesonic.pl - serwis DOOR TO DOOR
Wystarczy wypełnić zgłoszenie na stronie https://smilesonic.com/pl/gwarancja-i-reklamacje/ Po zgłoszeniu producent poinformuje o dalszych krokach oraz zorganizuje bezpłatną wysyłkę urządzenia do serwisu i z powrotem.
2. Odesłanie samemu Szczoteczki bezpośrednio do autoryzowanego serwisu Smilesonic na adres:
Smilesonic Sp. z o.o.
ul. Łukasińskiego 110
71-215 Szczecin
Do reklamowanej szczoteczki należy załączyć formularz reklamacji oraz kopię dowodu zakupu.
PHILIPS Sonicare
Gwarancja na produkty Philips Sonicare wynosi dwa lata. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Philips Sonicare należy:
- przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
- przekazać oryginał lub kopię dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- w przypadku szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Lista autoryzowanych serwisów Philips
BRAUN Oral-B
Produkty marki BRAUB Oral-B objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanych serwisów BRAUN Polska. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki BRAUN Oral-B należy:
- przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
- przekazać oryginał/ksero dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Lista autoryzowanych serwisów BRAUN Oral-B
PANASONIC
Produkty marki PANASONIC objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanego serwisu. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Panasonic należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu Panasonic
Atmax Serwis RTV
ul. Kręta 6
15-345 Białystok
tel. 85 742 81 47
Uwaga: Serwis Panasonic realizuje reklamację w systemie Door to door, która daje możliwość Klientowi wezwania kuriera po odbiór wadliwego towaru za pośrednictwem automatycznej poczty głosowej. Szczegóły na stronach serwisu Atmax.
MEGASONEX
Okres gwarancyjny na produkty MEGASONEX wynosi 2 lata. Jeżeli produkt marki MEGASONEX ulegnie w tym czasie awarii to reklamację z tytułu gwarancji realizuje oficjalny serwis, firma ARS Dental sp. z o.o. z Warszawy. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki MEGASONEX należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu MEGASONEX
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337
BRUSH-BABY,
Produkty marki Brush-Baby objęte są roczną gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337
SEYSSO,
Produkty marki SEYSSO objęte są dwuletnią gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu
Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9,
ul. Szyszkowa 35/37,
02-285 Warszawa.
FEELO,
Produkty marki FEELO objęte są dwuletnią gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu
Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9,
ul. Szyszkowa 35/37,
02-285 Warszawa.
Waterpik
Reklamowane produkty Waterpik proszę odesłać bezpośrednio do naszego sklepu wraz z kopią dowodu zakupu oraz formularz reklamacyjny na adres:
Estetic
ul. Lwowska 56a/18
22-600 Tomaszów Lubelski
ION-Sei,
Produkty marki ION-Sei objęte są dwuletnią gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu
BEAUTY Planet
ul. Częstochowska 38/52
93-121 Łódź
nr telefonu do zgłaszania napraw gwarancyjnych: +48 12 26847 49
Reklamowany towar można również odesłać do działu reklamacji sklepu Drogeria Estetic lub przekazać towar w placówce sklepu stacjonarnego w klinice Estetic Dent w Tomaszowie Lubelskim. Wysyłając reklamację z tytułu gwarancji do Sprzedawcy należy odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym.
formularz zwrotu
formularz reklamacyjny
Reklamowany towar należy przesłać na:
Estetic
ul. Słowicza 2E
22-600 Tomaszów Lubelski
[email protected]
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.