Drogeria Estetic
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty

WAŻNE:

Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. 

Zwrot:

Konsumenci zawierający umowę kupna na odległość w sklepie Drogeria Estetic mają prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zakupionego towaru. Prawo to nie dotyczy zakupu produktów pakowanych sterylnie, które po otwarciu stają się niepełnowartościowe i nie mogą zostać ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia i zachowanie higieny. Rozpakowane produkty tego typu nie podlegają zwrotowi. Koszt zwrotu zakupionego towaru ponosi kupujący.

 

Zwroty należy zgłaszać wyłącznie przez podany poniżej link. Dzięki temu przyspieszy to realizację zwrotu.

Link do formularza zwrotu towaru: https://drogeriaestetic.pl/zwrot

 formularz zwrotu
formularz reklamacyjny

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: reklamacje@drogeriaestetic.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

  1. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
  2. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem np. wiadomością email na adres: reklamacje@drogeriaestetic.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Słowicza 2E, 22-600 Tomaszów Lubelski , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość  nie przysługuje  konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Towary sprzedawane w Sklepie Internetowym drogeriaestetic.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź jego dystrybutora. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji bezpośrednio u gwaranta, którym jest producent lub dystrybutor. Udzielenie gwarancji na towar jest dobrowolne, a okres gwarancyjny zależy od woli gwaranta. Jeżeli gwarant (producent lub dystrybutor) nie podaje okresu gwarancji w karcie gwarancyjnej produktu to przyjmuje się, że okres gwarancji wynosi 2 lata.

W zależności od marki zakupionego produktu, uprawnienia gwarancyjne należy kierować we wskazane przez producenta lub dystrybutora towaru miejsce, którym jest siedziba dystrybutora lub autoryzowana placówka serwisowa. Poniżej znajduje się lista producentów z pełnym opisem postępowania reklamacyjnego oraz adresami autoryzowanych punktów serwisowych.

 

Smilesonic

Okres gwarancyjny wynosi 2 lata. Oryginalne opakowanie nie jest potrzebne. Wystarczy wysłać nieprawidłowo działające elementy zestawu (w przypadku problemów z ładowaniem należy dostarczyć rękojeść oraz ładowarkę).

Możliwe są dwie opcje rozwiązania problemów z urządzeniami marki Smilesonic:

 

1. Zgłoszenie reklamacyjne na stronie smilesonic.pl - serwis DOOR TO DOOR

 

Wystarczy wypełnić zgłoszenie na stronie https://smilesonic.com/pl/gwarancja-i-reklamacje/ Po zgłoszeniu producent poinformuje o dalszych krokach oraz zorganizuje bezpłatną wysyłkę urządzenia do serwisu i z powrotem.

 

2. Odesłanie samemu Szczoteczki bezpośrednio do autoryzowanego serwisu Smilesonic na adres:

Smilesonic Sp. z o.o.

ul. Łukasińskiego 110

71-215 Szczecin

Do reklamowanej szczoteczki należy załączyć formularz reklamacji oraz kopię dowodu zakupu.

 

PHILIPS Sonicare

Gwarancja na produkty Philips Sonicare wynosi dwa lata. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Philips Sonicare należy:

  • przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
  • przekazać oryginał lub kopię dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • w przypadku szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Lista autoryzowanych serwisów Philips

 

BRAUN Oral-B

Produkty marki BRAUB Oral-B objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanych serwisów BRAUN Polska. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki BRAUN Oral-B należy:

  • przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
  • przekazać oryginał/ksero dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Lista autoryzowanych serwisów BRAUN Oral-B

 

PANASONIC

Produkty marki PANASONIC objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanego serwisu. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Panasonic należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu Panasonic

Atmax Serwis RTV
ul. Kręta 6
15-345 Białystok

tel. 85 742 81 47

 

Uwaga: Serwis Panasonic realizuje reklamację w systemie Door to door, która daje możliwość Klientowi wezwania kuriera po odbiór wadliwego towaru za pośrednictwem automatycznej poczty głosowej. Szczegóły na stronach serwisu Atmax.

 

MEGASONEX

Okres gwarancyjny na produkty MEGASONEX wynosi 2 lata. Jeżeli produkt marki MEGASONEX ulegnie w tym czasie awarii to reklamację z tytułu gwarancji realizuje oficjalny serwis, firma ARS Dental sp. z o.o. z Warszawy. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki MEGASONEX należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu) 
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu MEGASONEX

ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa

tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337

 

BRUSH-BABY,

Produkty marki Brush-Baby objęte są roczną gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu

ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa

tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337

 

 

SEYSSO,

Produkty marki SEYSSO objęte są dwuletnią gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu

Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, 
ul. Szyszkowa 35/37, 
02-285 Warszawa.

 

FEELO,

Produkty marki FEELO objęte są dwuletnią gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu

Shop Dent, Warsaw Distribution Center, hala D, dok D8 i D9, 
ul. Szyszkowa 35/37, 
02-285 Warszawa.

 

Waterpik 

Reklamowane produkty Waterpik proszę odesłać bezpośrednio do naszego sklepu wraz z kopią dowodu zakupu oraz formularz reklamacyjny na adres:

Estetic 
ul. Lwowska 56a/18
22-600 Tomaszów Lubelski

 

ION-Sei,

Produkty marki ION-Sei objęte są dwuletnią gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał/kopie dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu

BEAUTY Planet
ul. Częstochowska 38/52
93-121 Łódź

tel. 42 649 22 52
 
 
 
 
Aquajet 

Gwarancja w serwisie Door to Door 
nr telefonu do zgłaszania napraw gwarancyjnych: +48 12 26847 49
 
 
Little Doctor 
 
Gwarancja Door to Door 
nr telefonu do zgłaszania napraw gwarancyjnych: +48 12 26847 49
 

 

Reklamowany towar można również odesłać do działu reklamacji sklepu Drogeria Estetic lub przekazać towar w placówce sklepu stacjonarnego w klinice Estetic Dent w Tomaszowie Lubelskim. Wysyłając reklamację z tytułu gwarancji do Sprzedawcy należy odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym.

 formularz zwrotu
formularz reklamacyjny

Reklamowany towar należy przesłać na:

Estetic 
ul. Słowicza 2E
22-600 Tomaszów Lubelski
[email protected]

 

Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium